lördag 16 mars 2013

Snart smäller det!






HEJ gott folk!

Jag är ledsen att skriveriet dragit ut lite på tiden,
att jag har varit hopplöst tyst ett tag..
men super roligt att upptäcka..
 att jag ändå haft trogna läsare som varit inne och kollat läget medan jag varit borta..
Inga dåliga sidträffar här inte!

Man tackar och bugar!

Nåja..
Min inaktivitet har ju berott på att de tre-fyra veckorna blev aningen längre, 
men NU är datumet satt;
Jag tänkte bara meddela att den 25:e mars kör restaurangutbildningen igång!
och ni kan lita på att jag fortfarande är precis lika taggad inför detta..

Jag har heller inte glömt mitt löfte,
det här ska bli lika nytt och spännande för er som för mig .
Så sitt kvar! för snart smäller det...



PS. Tack för alla fina lyckönskningar! 








1 kommentar: